Street Workout: Získej absolutní kontrolu nad svým tělem


Miluješ pravidelné silové tréninky, ale nemůžeš si dovolit permanentku do fitka? Nebo prostě jen preferuješ pohyb na čerstvém vzduchu? Street Workout, kalisthenika neboli posilování s vlastní vahou už má sice své začátky v České republice zdárně za sebou, ale počáteční nadšení stále ještě neopadlo.

Pro ty z vás, kteří tento styl posilování moc neznají, jsme připravili lehké seznámení a několik tipů na oblíbené cviky.

Fitness park aneb venkovní posilovna

Street Workout je už dle názvu jasně identifikovatelný jako cvičení venku. Po celém světě a čím dál více i v České republice tak najdeš fitness parky plné hrazd a kovových tyčí na sto způsobů. Nemáš na fitko? Nevadí, ve venkovní posilovně si mnohdy zacvičíš i lépe a možná se u toho i opálíš. A pokud to myslíš opravdu vážně, v chladném počasí prostě jen přidáš víc vrstev a vyrazíš si dát pořádně do těla.

Na náčiní můžeš dělat různé cviky od klasických kliků, přítahů, dřepů či dipů, tedy kliků na bradlech či hrazdě, až po složitější či vlastní originální kousky.

Oblíbené cviky s vlastní vahou:

  • Shyby
  • Zvedání nohou ve visu na hrazdě různými způsoby
  • Výpady na nohy
  • Zkracovačky s rukama na prsou
  • Dipy na bradlech
  • Plank neboli prkno
  • Sezení u zdi bez stoličky
  • Přítahy
  • Stojky
  • Výpony na lýtka
  • Dřepy
  • Kliky s dotknutím země hrudí
  • Human flag neboli lidská vlajka, tedy zavěšení rukama kolmo k tyči

Ať už zvolíš jakoukoli kombinaci cviků, nezapomeň, že při Street Workoutu nejde o kvantitu, ale o kvalitu provedení techniky. Jednoduše, pokud si chceš opravdu dobře zatrénovat, dej do toho všechno a žádný z pohybů neošiď.

 

+ Žádné komentáře

Přidat vlastní komentář