Objev CLA: Nový doplněk stravy, co ti pomůže nabrat svalovou hmotu


Už jste slyšeli o CLA? Tzv. konjugovaná kyselina linolenová je novým hitem nejen mezi body buildery, ale i mezi těmi, kteří chtějí především zhubnout. CLA však přináší i další doprovodné benefity – zjisti, jestli je to pro tebe to pravé ořechové!

Co je CLA?

CLA je nenasycená mastná kyselina, které podporuje svalový růst a stará se o to, že při tréninku spálíš především tuky a ne svaly. Odborníci, kteří účinky CLA vědecky potvrdili, navíc přidávají i pozitivní vliv na léčbu celulitidy, zabránění jojo efektu a dokonce i ochranu před rakovinou nebo kardiovaskulárními onemocněními.

  • Brání zvětšování tukových buněk, protože tuk prostupuje přímo do svalů, kde ho spálíš při tréninku.
  • Pomáhá zeštíhlit, vytvarovat a zpevnit postavu.
  • Je silným antioxidantem.
  • Působí proti vzniku aterosklerózy – kornatění tepen.
  • Zrychluje metabolismus a mírní pocit hladu.

CLA najdeme běžně v sýrech, mléce, v masu (hlavně v jehněčím a hovězím – mase přežvýkavců) a rostlinných olejích. Pro tréninkové účely ale potřebujeme „CLáčka“ dostat do těla v trochu větším množství.

CLA v doplňcích stravy

Nejčastěji CLA najdete v formě tobolek s doporučeným dávkováním 2-3 tobolky denně po dobu minimálně 3 měsíců, v prášku, nebo ve formě želatinových kapslí s dávkováním 1-2 tablety s každým jídlem, ideálně 1-3x denně.

Vyzkoušej, co s tebou CLA udělá, výsledky vědeckých výzkumů na lidech znějí téměř neuvěřitelně. Účastníci testu zhubli meziročně 10 % tuku a získali 2 % svalové hmoty navíc, a to bez ohledu na to, kolik přijímali kalorií a jak často cvičili! I tak trenéři doporučují kombinovat CLA s vyváženým jídelníčkem a tělesnou aktivitou – to je záruka úspěchu a vyrýsovaného těla.

Neshazuj svaly, spaluj tuky s CLA!

+ Žádné komentáře

Přidat vlastní komentář