Mlsej zdravě s arašídovým máslem Nuts’n More


Váháš nad sladkou ale zdravou snídaní nebo svačinou? Miluješ kaše všeho druhu a chceš je chuťově vylepšit? Nebo už dávno holduješ arašídovým máslům a hledáš opravdu zdravou variantu této celosvětově oblíbené pochoutky? V Trénuj.cz jsme pro tebe našli klenot zdravého fitness životního stylu.

Lískooříškové máslo vs. arašídové máslo

Určitě znáš lískooříškové pomazánky a másla, která frčela za tvých dětských let. Bohužel byla a stále jsou plná nezdravého bílého neboli rafinovaného cukru, který tvému tělu ničím neprospívá, naopak ho ochuzuje o základní živiny.

Bez vitaminu B, vápníku a hořčíku může tělo trpět třeba osteoporózou, tedy poruchou struktury kostí. Cukr zvyšuje krevní tlak, má špatný vliv na funkci tvého imunitního systému. Sice ti krátkodobě zvýší hladinu adrenalinu, což můžeš ocenit při velkém sportovním výkonu, ale dlouhodobě může vést k časté podrážděnosti.

Arašídová proteinová bomba

Arašídové máslo je ideálním zdrojem zdravých tuků, jako čistě rostlinné jídlo navíc není zatíženo ani rizikem zvyšujícího se cholesterolu.

Všechna arašídová másla Nuts’n More jsou navíc bohatá na protein na bázi syrovátky, bez kterého jen těžko nabereš potřebné svalstvo. Díky extra porci bílkovin bude tvé tělo rychleji regenerovat, což pro tebe znamená více zábavy a tréninku.

K čemu se skvěle hodí arašídové máslo Nuts’n More? Vyzkoušej naše oblíbené kombinace:

  • Ovesná nebo pohanková kaše se lžící arašídového másla Nuts’n More Toffee Crunch
  • Ovocný salát s krémem z arašídového másla Nuts’n More Salted Caramel
  • Sušenky z arašídového másla Nuts’n More Cookie Butter
  • Brownies s arašídovým máslem Nuts’n More White Chocolate

+ Žádné komentáře

Přidat vlastní komentář