Má smysl trénovat 2krát denně? A jak se to podepíše na těle?


Kdy se ti vyplatí trénovat víckrát než jednou denně? Mrkni na naše super tipy pro různé posilování a běh, když se nebojíš naložit si ráno i odpoledne.

Vysokofrekvenční minitréninky

Novým trendem mezi kulturisty je tzv. HFT – high-frequency training. Jde o intenzivní minitréninky rozložené do celého dne, které podle jednoho z největších průkopníků této metody – trenéra hollywoodských celebrit a zápasníků MMA Chada Waterburyho – nabízí rychlé a viditelné výsledky.

Chadův recept na svaly jako Arnold:

  • Dej si každý den 50-100 kliků na zemi, 50-100 výpadů a kolem 30-50 shybů na hrazdě, nebo kruzích. Ne každý to samozřejmě zvládne hned, takže začni na dolní hranici a pomalu se propracovávej k maximálnímu počtu opakování.
  • Rozlož si je během dne na 2-3 minitréninky.
  • Snaž se cviky provést co nejdůkladněji a mysli na zatínání svalů.

Pro procvičení celého těla a zformování svalnaté postavy se výborně hodí systém TRX.

Chad slibuje, že když nebudeš minitréninky flákat, za 2 měsíce si zvětšíš obvod hrudníku až o 3 cm a obvod paží a stehen až o 1,5 cm, nemluvě o tom, jak si zlepšíš celkovou výkonnost.

Dvoufázový běžecký trénink

Běhat 2krát denně dává smysl hlavně tehdy, pokud trénuješ na závod nebo maraton. Profesionální běžci běžně běhají brzy ráno a vyrazí na další ”kolečko” ještě odpoledne. Vyzkoušej to taky a uvidíš, že se ti začne zvedat výkonnost a výdrž mnohem rychleji. Můžeš si pak pokaždé přidat kilometr navíc a časem už pro tebe budou i dvojciferné vzdálenosti hračkou.

Pro intenzivní běžecký trénink jsou základem špičkové běžecké boty.

Profíci doporučují jeden běh pojmout volněji, relaxačně a druhý výkonově – nikdy bys neměl jet oba tréninky ve stejný den nadoraz.

#Trénuj 2krát denně a nabereš svaly i výdrž!

+ Žádné komentáře

Přidat vlastní komentář