Je lepší cvičit ráno, nebo večer?


Nastavit budíka a vyrazit do fitka před prací, nebo se dobelhat do posilky až k večeru? Co je účinnější pro to, když chceš zhubnout? Co pro svalovou hmotu? A jak do cvičení ráno, nebo večer zakomponovat vhodné svačinky?

Ranní cvičení tě nabije energií a dobrou náladou

I když nejsi ranní ptáče, vyskočit z postele se vyplatí kvůli endorfinům, které se při cvičení vyplavují. Hned tak budeš mít lepší den a vrhneš se do akce, zatímco ostatní budou ještě zívat u kafe. Pokud máš taky problém dodržovat svůj “cvičební režim”, ráno to budeš mít rychle za sebou a nic to do cvičení nevleze na poslední chvíli.

Někomu taky vyhovuje cvičit nalačno – údajně se při cvičení nalačno nebo po lehoučké snídani (doporučujeme banán) také lépe spalují tuky a jde o nejvhodnější dobu pro kardio trénink. Hodně přitom ale záleží na organismu každého z nás a našem biorytmu. Ráno se ale vždycky dobře rozcvič a protáhni, protože tělo má po ránu nižší teplotu.

Večerní cvičení jako relax po celém dni

Večerní cvičení je super rituál pro zakončení nabitého dne.  Nevýhodou může být to, že ti při cvičení trošičku vyhládne a někteří z nás mají pak tendenci hřešit 🙂 Abys měl dostatek energie, dej si lehkou svačinku, která ti dovolí cvičit naplno, jak je třeba cereální tyčinka, nebo sušené maso, co ti dodá čistý protein.

Když jdeš do fitka hodně pozdě, může se ti pak hůř usínat. Večer se proto bude hodit spíš pro silový trénink, nebo jógu, která tě příjemně ukolébá. Běžci zase nedají dopustit na noční běh chladnými ulicemi, po kterém padnou jako mrtví do peřin.

Ráno, nebo večer – hlavně #Trenuj a vydrž!

+ Žádné komentáře

Přidat vlastní komentář