Co snídat v létě?


Za okny slunce, v pokoji teplo a tebe přechází veškerá chuť k jídlu? Ani v létě nezapomínej na bohatou snídani. Vhodně zvolená letní snídaně tě ochladí a zároveň zajistí energii pro aktivitami nabitý den. Poradíme ti, jak ji ideálně poskládat.

Svěží snídaně plná barev

Kdy jindy než v létě využít široké nabídky čerstvého ovoce a zeleniny? Mražené jahody nech v mrazáku a vyraz na trhy pro čerstvé zásoby. Tvoje snídaně pak bude plná intenzivní chuti a výrazných barev.

Začneme klasikou. Bílý jogurt k létu patří. Ne že by byl extra lehký, jak se dočteš na každém druhém webu, ale protože tvůj organismus příjemně zchladí. Lehčí jogurt v podobě rostlinného pak jednoduše doplň celozrnnými cereáliemi a čerstvým ovocem z trhu. Doporučujeme obzvláště lesní ovoce bohaté na vitamín C a antioxidanty, jako jsou borůvky, ostružiny nebo třeba maliny.

Potřebuješ co nejjednodušší a nejrychlejší snídani? Namixuj si smoothie z 250 ml rostlinného nápoje, 150 g čerstvého ovoce dle tvého výběru, hrsti ovesných vloček a ořechů. Dostaneš sytou, ale přitom lehkou a rychlou snídani plnou vlákniny, vitamínů i minerálů.

Zelený pitný režim

Především v létě musíš myslet na správný pitný režim. Ke snídani si ideálně dopřej zeleninovou šťávu, s ovocem už to nepřeháněj, ať nemáš těch vitamínů příliš.

Druhou zelenou volbou, která navíc skvěle nastartuje tvůj metabolismus, je zelený čaj. Po ránu tě povzbudí a zpomalí stárnutí buněk, takže je ideální pro každého bojovníka.

Pokud máš po ránu trochu víc času, připrav si vynikající domácí limonádu. Natrhej si meduňku nebo mátu a trochu je pomačkej, aby pustily šťávu. Přidej vynikající antioxidanty v podobě limetky nebo citronu, led a vodu. Pokud máš limonádu radši sladší, můžeš ji dochutit trochou agávového sirupu.

 

+ Žádné komentáře

Přidat vlastní komentář