Chystáš se na trénink? Jaké doplňky stravy tě správně nakopnou?


Před tréninkem je potřeba nabudit tělo energií a připravit ho na pořádný workout. Jak se ale vyznat v té obří nabídce? Ideální doplněk stravy před tréninkem obsahuje malé množství sacharidů, aminokyseliny jako L-Argininu + kreatiny a stimulanty. Pojďme se na ně podívat zblízka.

NO doplňky

NO doplňky (od Nitric Oxid) mají před tréninkem v oblibě hlavně kulturisti a vyznavači silového tréninku, i když na ně nedají dopustit i někteří atleti. Cílem „NÓček“ je maximální napumpování svalů krví během cvičení a jejich viditelný růst. Základem NO doplňků je nejčastěji aminokyselina L-Arginin, ke které je pro stimulaci přidán kofein, spalovač tuků a případně další podpůrné látky, jako je kreatin, taurin neb guarana.

Dávkování: 1 dávka zhruba 10-20minut před tréninkem na prázdný žaludek. 

Na Trénuj.cz najdeš předtréninkové doplňky stravy v sekci Energie.

Kreatin

Vsaď na kreatinové doplňky stravy, když chceš podpořit sílu a celkový výkon při tréninku. Kreatin se běžně vyskytuje v potravinách, jako je maso nebo ryby, ale jen v malém množství. Proto je jeho tabletová forma mnohem vhodnější, protože nepřijímáš současně tuky a další látky, které by tě při tréninku naopak brzdily.

Dávkování: 5 g kreatinu těšně před a ihned po tréninku společně s proteinovým a sacharidovým nápojem. Kreatin v prášku také můžeš smíchat s vodou, mlékem nebo šťávou.

Na Trénuj.cz najdeš kreatinové přípravky v sekci Kreatin.

Spalovače

Když tvým cílen není tělo svalovce, ale hlavně tělo bez faldů, nasaď do svého předtréninkového rituálu tzv. spalovače. Přečti si o zázraku jménem CLA, který ti upraví poměr svalů a tuků v těle ve prospěch svalů a zlepší tvůj metabolismus. Vyzkoušej sílu zeleného čaje i speciální mixy L-Carnitinu, cholinu, inositolu, taurinu, betainu, CLA, HCA a methioninu, které se komplexně postarají o to, aby tvoje tělo vytěžilo z tréninku maximum a ty ses cítil plný elánu.

Na Trénuj.cz najdeš pomocníky v boji proti tuku v sekci Spalovače.

Tak hurá na trénink! Po něm si přečti, jaké doplňky stravy pomůžou zregenerovat tělo po tréninku.

 

+ Žádné komentáře

Přidat vlastní komentář